12/21/2012

Változások

Az életben számos dolog változik, mi emberek is, meglehetősen gyakran, pár évente szinte új személyiséget kapunk. Én most értem meg a változásra, talán most jött el az idő. Egész életemben vártam valamire, ami sosem jött el, talán mert csak vártam rá, de tenni nem tettem érte. Úgy érzem, hogy az életemben nem ott tartok, ahol éppen tartani szeretnék, ahol tartanom kéne. De nem is megyek a jó irányba.
2012-re azt mondják, hogy világvége, meg, hogy változások, stb. Ezt én úgy gondolom, hogy az emberek számára eljött valaminek a vége, de nem a világnak. Idén úgy éreztem, hogy tetőzött az emberekben sok minden, kicsordult az a bizonyos pohár. Érzelmileg, anyagilag, családi dolgokban, párkapcsolatban, munkahelyen, stb., mindenhol betelt a pohár. Az emberek besokalltak és készek a változásra, most döbbentek rá, hogy rossz úton járnak. Én úgy gondolom, hogy idén kitisztult a kép, és lázadni kezdtünk, legalábbis elkezdődött bennünk valami. Mindenkiben!
2013-ban új dolgok kerülnek előtérbe. Az emberek megszabadulnak azoktól a dolgoktól, mik gúzsba kötötték őket vagy rabként tartották őket, stb. Mindentől, ami ártott nekik, ami nem válik a jövőben hasznukra. Szabadság! Az emberek szabadulni vágynak a dolgoktól, emberektől, helyektől, stb.
Én így érzem, sőt úgy, hogy nekem is itt az idő. Eddig rabként tartottak a félelmeim és a negatív gondolataim, de megértem a változásra, úgy érzem. Hónapok óta ezt gondolom, de egy jósnő ismerősöm adta meg a végső lökést. Változtatnom kell, mert a megszokások és a biztos pontok rabja vagyok, ami pedig tönkretesz. Éveket pazaroltam hiábavaló küzdelmekre, de ezzel nem vagyok egyedül, tudom jól.
Sok ismerősöm van, akik ebben-abban változtatni akarnak. Talán eljött az idő!
Legutóbbi írásomban a Csillaggyermekekről írtam. A téma akár mondvacsinált is lehet, ahogy több helyen olvasom, de nem érdekel. Régebben nem foglalkoztatott ez a dolog sem, de mostanában fogékonyabb lettem erre is. Talán a változások hírnökei ők is. Valahol olvastam, hogy az erejük megerősödik 2012-ben, mert felnőnek az indigók és a kristályok is kiskamaszkorba lépnek, vagyis elkezdik az utat bejárni, amire hivatottak. Nem ismerek sem indigó, sem kristálygyermekeket, vagy ki tudj, lehet én is egy vagyok közülük, de hiszek benne, hogy változás van, amit akár ők is okozhatnak.
Az indigók utat törnek a zabolázatlan világban, erkölcsi romlásban, korrupcióban, környezetszennyezésben, stb. aztán elfoglalják helyeiket, mint vezetők, tudósok, stb., mert többre hivatottak. Az indigók 25 éves koruk körül döbbenek rá mivoltukra (ezt is olvastam valahol) aztán a tettek mezejére lépnek. A Kristályok pedig bejárják az utat, amelyet az indigók törtek meg előttük. Ők a béke, szeretet és biztonság hírnökei. Az érzékenységükkel, tehetségességükkel és képességeikkel, amelyek között a gyógyítás is szerepel, elkezdik a romokból felépíteni az emberek világát és lelkét. Mert míg az indigók rombolni jöttek (lerombolni a rosszat), addig a kristályok építeni.  Majd amikor a szivárványok is megérkeznek, a világot egy szebb, jobb és boldogabb szintre emelik.
A pozitív énem azt mondja: sikerülni fog, a világ csodás lesz és tele lesz mosollyal.
Kár, hogy a pozitív énemet már rége megölte a világ…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése